İSTANBUL’DA MODA RÜZGÂRLARI DİNMEK BİLMİYOR

Gerçek anlamda blog yazmaya yeni başladığım için daha iyi tabirler bulana kadar hâlâ klişe cümleler kullanmak durumunda kalıyorum ama bu haftasonu kelimenin tam anlamıyla İstanbul’da “moda rüzgârları esiyor.” (Zaten ne zaman esmiyor ki) Öncelikle, Nişantaşı L’APPART PR Showroom’da Cuma ve Cumartesi günleri, fark yaratan tasarımlarıyla büyük bir hayran kitlesine sahip olan Aslı Filinta’nın önümüzdeki kış sezonuna ait örneklerin (ayrıca yaz sezonu eserlerinin) sergilendiği sample sale’i vardı. Devil’s Accordion adını taşıyan kolekiyon, İngiliz ressam Julius Guzy’nin “Cennet Bahçesi” tablosundan ve kökleri yukarıda yaprakları yerde Tuba ağacından esinlenmiş.  Giysileri sadece bir giyecek değil kendini ifade etme aracı olarak gören herkesin ihtiyacını karşılayabilecek, her parçası ayrı bir kimlik ve ruh taşıyan eşsiz sanat eserlerinden oluşuyor. İşlerimin yoğunluğundan Cuma günü geç bir vakit gidebildim Cumartesi hiç gidemedim:( Bir sample sale her gün hayatımda yer alan bir şey olmadığından elbette çok üzüldüm ama teselli niyetine hem sizin için hem de kendim için şu fotoğrafları çektim.

Ondan sonra ufak bir Organikanyon turunun ardından, rotayı Bebek’e ve meşhur şenliğine çevirdim. Galatamoda’da yer alan tasarımcılar ve çeşitli firmalarla butiklerin standları arasında bir moda bayramı yaşadım, birbirinden güzel kıyafetlerden yayılan ve beni bir alışveriş canavarına dönüştüren aurayla etrafım sarıldı. Arada bir çok kötü giyinsem de, hatta son bir iki yıldır gizemli bir şekilde inanılmaz kilolar alıp bir iki beden artsam da ve artık birçok kıyafetime sığmak için çeşitli akrobasi hareketleri yapmak zorunda kalsam da sonuçta milyonlarca kadın gibi benim de kıyafet düşkünlüğüm sona ermeyecek. Şenlikte elbette tekstil dışındaki sektörlerden standlar, birbirinden lezzetli ürünleriyle gözde yeme içme mekanları ve manav da göze çarpıyordu. Soaked konseriyle eğlendim. Sonra kaybolan ve benden yardım isteyen bir kız çocuğunun annesine kavuşmasını sağladım:) İkinci gün gidemediğim festivale bugün gidebilmeyi umuyorum.

Şenlik için çekebildiğim en güzel fotoğraf buydu. Seneye daha iyi bir makineyle gelmeyi öğrenmeliyim çünkü tecrübesiz bloggerlık bahanesi ardına sığınamayacağım:)

Kıyafetlere çok büyük bir ilgi gösterdim:) (Bu güzel bluzlar, Tash by Aynur Taşyumruk)

Şenlikteki meyvaların bile ayrı bir lezzeti vardı:P

Bir Cevap Yazın

